seneste nyt

Kundetilfredshedsundersøgelse VALIDAN 2020

Undersøgelsesgrundlag Kundetilfredshedsundersøgelsen er udført som telefoninterview blandt 19 tilfældigt udvalgte virksomheder. Virksomheder som alle har modtaget en service fra Validan i form af en forhåndsgodkendelse og/eller et efterprøvningsbesøg i løbet af året...

læs mere

Prisportal

Kontrolinstansernes prissætning har ofte været til debat hos kunderne, for selv med det trænede øje kan det være svært at gennemskue den egentlige pris - flere gange set så uigennemskuelig, at det nærmest har været en stående joke - bevares Kontrolinstanserne er fri...

læs mere

Med kunden i fokus

Validan har gennem det sidste halve år haft et ukompliceret og meget værdsat samarbejde med Kiwa Inspecta A/S på vore respektive certificeringer og godkendelser. For at kunne levere vore kunder en endnu bedre service, så har Kiwa Inspecta og Validan pr. 1. januar 2021...

læs mere

Kender I dén – følelsen af at ”levere varen”?

 Det er gået stærkt siden etableringen 15. februar 2020.  For at være helt ærlig og bramfri, så har det bare være helt vildt fedt at kunne gøre det rigtige, rigtigt - helt uden at skulle underkaste sig tidligere tiders politiske dagsordener og -magtkampe.  Jeg satte...

læs mere

Hvad har tandlæger og kontrolinstanser til fælles?

I mange år havde jeg en voldsom tandlægeskræk! Desværre er der også mange der på samme måde frygter besøget af Kontrolinstansen, grundet kedelige oplevelser. Nogle er bange og andre reagerer mere modvilligt, som jeg selv hos tandlægen. Heldigvis er tandlæger også...

læs mere

Milepæl nået omkring bindinger

Kære Installatører, Kloakmestre og VE-montører Mange af jer har fulgt med i min debat om Kontrolinstansernes bindinger, og dermed fastholdelse af kunder. Jeg har været godt omkring, og bl.a. haft møder med Sikkerhedsstyrelsen, og været i dialog med...

læs mere